סולארייז מערכות סולאריות

מערכת סולארית למשק חקלאי

שוקלים התקנת מערכת סולארית למשק חקלאי? ענף החקלאות צועד בכיוון מדאיג. יותר ויותר בעלי משקים מוצאים הכנסה פסיבית אלטרנטיבית, לצד הדיון המתקיים בדבר משבר האקלים והצורך למצוא מקורות אנרגיה ברי קיימא. לכן, רבים בוחרים להפוך את המשק שלהם ליצרני יותר באמצעות ייצור חשמל סולארי מתחדש.

איך עושים את זה, והאם זה באמת משתלם? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מהי מערכת סולארית למשק חקלאי?

בגדול, מערכת סולארית למשק חקלאי היא מערכת אשר מנצלת את אור השמש לצורך ייצור אנרגיה. 

למערכות סולאריות יש יתרונות רבים: ראשית, מדובר בפתרון אקולוגי, אשר שומר על כדור הארץ. שנית, בטווח הארוך מדובר בחיסכון עצום בהוצאות חשמל, וישנה אפשרות אף ליצירת הכנסה באמצעות מכירת החשמל העודף.  

אנרגיה סולארית ומשרד החקלאות

מתוך משבר האקלים שפוקד את כדור הארץ כולו, נולדה ההבנה שמציאת מקורות אנרגיה חלופיים ומתחדשים היא הכרח שלא ניתן להתעלם ממנו. לכן, משרד החקלאות תומך בהתקנת גגות סולאריים, והנהיג בשנים האחרונות מספר רפורמות אשר מקלות על התהליך והופכות אותו למשתלם ביותר בקרב המגזר החקלאי בארץ.

מערכת סולארית למשק חקלאי

איפה מציבים את המערכת הסולארית?

המערכת הסולארית למשק החקלאי יכולה להיות מוצבת על כל גג שהשטח שלו עולה על 500 מ"ר. כלומר, מבנים וסככות חקלאיות יכולות בהחלט להפוך לשטח מניב, גם אם אינן נמצאות בשימוש פעיל. 

לול תרנגולות, דיר, מחסן, ואפילו הבית הפרטי – כל אלה יכולים להפוך לגג סולארי.

האם המערכת הסולארית יוצרת גידול ברווח של המשק?

התשובה היא שכן. מערכת סולארית למשק חקלאי הופכת אותו למניב יותר, ואף משביחה את ערך השוק של הנכס כולו בטווח הארוך. הנה שתי הסיבות המרכזיות לכך.

חיסכון בהוצאות החשמל

ברגע שאתם מתקינים מערכת סולארית, המשק החקלאי שלכם הופך לעצמאי בייצור החשמל. תוך שנים ספורות, אתם תוכלו להחזיר את ההשקעה של התקנת הפאנלים ולהתחיל להרוויח ממכירת החשמל העודף שלכם. בקיצור – הסוף לחשבונות החשמל המנופחים. נשמע נחמד, לא?

מכירת חשמל והשבחת הנכס שלכם

לאחר התקנת הפאנלים, ניתן לחתום חוזה עם חברת החשמל, לפיו החברה מחוייבת לקנות מכם את החשמל העודף לאורך 12 השנים הקרובות. החוזה ניתן לחידוש בסיומו. לכן, מדובר באפיק הכנסה פסיבית בטוחה, כמעט ללא סיכון. אז כמה בעצם מרוויחים מזה?

בואו נדבר במספרים: גג של 500 מטר מרובע יכול להפיק חשמל שיימכר ב-150,000 ש"ח לשנה ואף יותר – רווח נאה לכל הדעות, בהתחשב בכך שעלות תחזוקת הפאנלים היא מינימלית ביותר. לכן, יותר ויותר חקלאים בוחרים להתקין מערכות סולאריות.

הקמת שדה סולארי במשק

ניסיתם פעם לגדל חשמל?

אם אתם רוצים "ללכת עד הסוף" והמשק שלכם נמצא באיזור שטוף שמש עם תנאים מתאימים, תוכלו להסב את השטח החקלאי כולו לשדה סולארי. להתקנת מערכות סולאריות מסחריות יש יתרונות רבים, בין היתר הצורך המינימלי בטיפול ותחזוקה. 

בלי עובדים ובלי כאב ראש – השדה הסולארי מהווה את החקלאות הטכנולוגית המתקדמת ביותר. תפוקה מינימלית, בהשקעה ותחזוקה מינימליות.

פרויקטים לדוגמה שבצענו

פרויקט על חממה בכפר בצפון

הקמנו מערכת סולארית שמייצרת חשמל בשווי אלפי שקלים בחודש.

הרפת של אודי במושב ציפורי

הקמנו לאודי מערכת של 125KW שמפיקה לו מעל ל92,000 ש"ח בשנה ומחזיקה את השקעתה ב-6 שנים.

לסיכום, מה חשוב לזכור בהקמת מערכת סולארית במשק חקלאי?

כשאתם מתקינים מערכת סולארית במשק החקלאי, חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון, אשר מעניקה שירות מלא וכמובן גם אחריות על העבודה ועל הפאנלים עצמם.

אנחנו בחברת solarise עוסקים בהתקנת מערכות סולאריות לכל המגזרים במשק – הפרטי, העסקי, החקלאי וכו'. בעלי המקצוע שלנו ישמחו לתת לכם שירות מלא, הן בשלב ההתקנה הראשונית והן בתחזוקה השוטפת לאורך השנים. 

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה, דרך תיבת הפניות שבאתר. נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן