סולארייז מערכות סולאריות

התקנת מערכת סולארית למבני תעשייה

התקנת מערכת סולארית למבני תעשייה מאפשרת לכם לנצל את הגג של העסק שלכם בתור אפיק הכנסה יציב ומובטח, ועל הדרך גם לתרום לאיכות הסביבה ולזכות בתמיכה ממשלתית. והחלק הטוב ביותר – אפשר לעשות זאת אפילו ללא הון ראשוני.

בתור תעשיינים, אתם כנראה כבר מכירים את כלל הזהב: להוציא כמה שפחות, להכניס כמה שיותר. כדי למקסם את פוטנציאל הרווח של העסק, צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולקחת בחשבון את כל המשאבים אשר עומדים לרשותכם.

התקנת מערכת סולארית למבני תעשייה – למי זה מומלץ?

התקנת מערכת סולארית למבני תעשיה היא אפשרית לכל עסק בעל שטח גג נרחב – מפעלים, מחסנים לוגיסטיים, מבני חקלאות, מרכזי קניות ועוד. אפשרויות ההשקעה המגוונות, הנעות בין רכישה של פאנלים להשכרה של שטח הגג, וכן החוזה ארוך הטווח הנחתם עם חברת החשמל, הופכות את ההתקנה למשתלמת עבור כל בית עסק – בין אם יש באפשרותו להשקיע הון ראשוני או לאו.

האם ניתן להשקיע בחשמל סולארי גם ללא הון עצמי?

בהחלט כן. במסגרת התקנת מערכת סולארית למבני תעשייה, חברת סולארייז מציעה לכם שני מסלולים, אשר מאפשרים לכל בעל עסק להתקין גג סולארי בהתאם לרצונו וליכולותיו.

מסלול רכישה – להגדיל את פוטנציאל הרווח

במסלול הרכישה אתם למעשה נושאים בעלויות הרכישה, ההתקנה והתחזוקה של הפאנלים, וגם שומרים על היכולת ליהנות מהרווח במלואו. מכיוון שייצור אנרגיה סולארית הוא הכנסה בטוחה, אשר מעוגנת בחוזה ארוך טווח עם חברת החשמל, מדובר באחת מההשקעות הסולידיות והכדאיות ביותר.

מסלול שותפות

במסלול השותפות, אתם לא נדרשים להשקיע הון ראשוני. אנחנו בחברת סולארייז נעשה הכל עבורכם – החל מהתקנת מערכת סולארית למבני תעשייה ועד לתחזוקתם. בתמורה, תקבלו אחוז מכובד מהרווחים שעתידים להגיע ממכירת החשמל. כל מה שנשאר לכם, בעלי העסקים, הוא להירגע וליהנות מההכנסה שתתחיל לזרום לחשבון שלכם.

התקנת מערכת סולארית על מבני תעשייה

האם מערכות סולאריות למבני תעשייה זה משתלם?

השאלה הגדולה ביותר היא כמה בעצם נרוויח מהתקנת מערכות סולאריות. הרווח הנקי נע בין כמה אלפי לעשרות אלפי שקלים בחודש, תלוי בגודל הגג ובמסלול ההשקעה הנבחר (פרטים נוספים בהמשך). כדי לחשב את הסכום באופן מדויק יותר, ניתן להשתמש במחשבון סולארי. כדי לעשות לכם קצת סדר בעניינים, הנה כמה פרטים חשובים על עלויות ההתקנה של מערכות סולאריות למבני תעשיה, וכן על מכירת האנרגיה באמצעות חוזה עם חברת החשמל.

עלות ההתקנה

עלות ההתקנה היא ההוצאה המרכזית וכמעט היחידה במסגרת התקנת מערכת סולארית למבני תעשייה. הסכום המדויק תלוי בשטח הגג ובמספר הפאנלים (אתם מוזמנים לפנות אלינו להצעת מחיר). נוסף על עלות זו, ישנה תחזוקה מינימלית אשר מתבצעת אחת לחמש שנים.

חתימת חוזה עם חברת החשמל

החוזה אשר נחתם עם חברת החשמל עם סיום התקנתה של המערכת הסולארית הוא החלק שהופך את ההשקעה בפאנלים סולאריים לכדאית ומשתלמת במיוחד. למעשה, חברת החשמל מתחייבת לקנות מכם את כל החשמל העודף שתייצרו למשך עשרים וחמש שנים. בצורה זו, אתם מרוויחים רווח כפול: גם מייצור החשמל אשר משמש לתפעול העסק או המבנה שלכם, וגם ממכירה בטוחה של כל העודפים.

התקנת מערכות סולריות עם סולארייז

אנחנו בחברת סולארייז נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בכל מה שנוגע למכירה, התקנה ותחזוקה של פאנלים סולאריים – למבני תעשיה, גגות פרטיים, שדות סולאריים ועוד.

אנחנו מאמינים במתן שירות אמין, יציב ומקצועי לאורך שנים. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת והוגנת.

התקנת מערכת סולארית על מבני תעשייה
דילוג לתוכן