סולארייז מערכות סולאריות

מערכת סולארית לצריכה עצמית

אם תמיד היה לכם חלום להפוך את הבית, המשק או העסק שלכם לעצמאי יותר, תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנה של מערכת סולארית לצריכה עצמית.

באמצעות מערכת זו, אתם תוכלו לספק לעצמכם את כל החשמל שאתם צריכים (או לפחות את רובו), ללא תלות בגורמים חיצוניים כמו חברת החשמל. אז כיצד בוחרים את המערכת הנכונה עבורכם, מה הן העלויות, ואיך זה עובד בפועל? במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש. 

מה היא מערכת סולארית לצריכה עצמית?

כשמדברים על מערכת סולארית לצריכה עצמית, הכוונה היא בדרך כלל לייצור עצמי של חשמל סולארי. במילים אחרות, מדובר בגג סולארי פעיל, אשר יכול להיות מותקן בכל איזור חשוף לשמש – בניין או בית מגורים, מחסנים, האנגרים, מבנים חקלאיים וכיוצא בזה.

למה אנשים בוחרים להתקין מערכת עצמאית?

הרעיון הוא שהמערכת תספק את כל (או לפחות רוב) צרכי החשמל של המקום אשר בו היא מותקנת, ובכך תעזור לחיסכון במשאבים. בנוסף, ייצור חשמל עצמאי מהווה פתרון ירוק ובר קיימא, אשר תומך בכדור הארץ ועוזר לאיכות הסביבה.

מערכת סולארית לצריכה עצמית

איך עובדת המערכת?

מערכת סולארית לצריכה עצמית הינה דבר אשר עובד בצורה יעילה. ניתן לאגור את החשמל, כך שתוכלו ליהנות מעצמאות של הבית או המשק שלכם גם בחודשי החורף המעוננים יותר. העיקרון הטכנולוגי והחשמלי שבא לידי ביטוי בהתקנת מערכות סולאריות ביתיות הוא המרה של אור השמש לחשמל AC.

חלקי המערכת השונים

המערכת כוללת מספר חלקים. החלק הראשון הוא כמובן הפאנלים הסולאריים, אשר תפקידם הוא לקלוט את אור השמש. החלקים הנסתרים של המערכת כוללים ממירי חשמל, מצברים וסוללות, אשר מיועדים להפוך את אור השמש לאנרגיה ולאחסן אותה בצורה יעילה. באופן כללי, ניתן להגיד כי מדובר במערכת חזקה ועמידה, אשר נותנת תפוקה נאה לאורך שנים ארוכות. 

יתרונות של ייצור חשמל סולארי עצמאי

מערכות סולאריות הן דבר שקיים ומתפתח כבר עשרות שנים. מזמן לזמן, יוצאים אל השוק עוד חידושים טכנולוגיים שהופכים אותן ליעילות ועמידות – מה שיכול להבטיח לכם ניהול עצמאי של העסק, הבית או המשק שלכם, ללא תלות באספקה חיצונית. דבר זה יעזור לכם להתנהלות שוטפת נפרדת. 

אם תראו שייצור החשמל שלכם עולה על הצריכה, ואתם נותרים בעודף – תמיד תוכלו לחתום על חוזה ארוך טווח עם חברת החשמל, ולמכור לה את היתרות. בצורה זו, תיהנו מהכנסה פסיבית בטוחה וארוכת טווח.

מי יכול להתקין מערכת סולארית עצמאית?

מערכת סולארית לצריכה עצמית היא דבר מבוקש בקרב מגוון רחב של לקוחות, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי. הסיבה לכך היא שההשקעה בהתקנה היא לא גבוהה במיוחד, ביחס לערך אשר מתקבל לאורך השנים. כל מה שצריך כדי להתקין מערכת עצמאית הוא שטח חשוף לשמש – זה יכול להיות שדה או גג. בנוסף, מקום ההתקנה צריך להיות בבעלותכם, או בחוזה שכירות לתקופה ארוכה מאוד. 

למה כדאי לבחור בסולארייז?

חברת סולארייז הוקמה על ידי אנשי מקצוע מצויינים מהתחום הסולארי. החברה מציעה ללקוחותיה שירות מקצועי מהרמה הראשונה, כולל ציוד חדיש והתקנה מיומנת של מערכות לייצור חשמל. בנוסף, אנחנו מציעים שירותי תחזוקה של פאנלים סולאריים במחירים נעימים ונוחים לכל כיס.

אם אתם שוקלים התקנה של מערכת סולארית לצריכה עצמית בבית או בבית העסק שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לבירור וייעוץ. נשמח לעמוד לשירותכם בכל זמן.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן