סולארייז מערכות סולאריות

התקנת מערכות סולאריות על רפתות

אם אתם בעלי רפת גדולה, משק חקלאי או נחלה, כדאי שתדעו שהגג שלכם מהווה משאב שיכול לתרום לאיכות הסביבה וכן להניב לכם הכנסה פסיבית – בקלות ובהשקעה מינימלית ביותר. התקנת מערכות סולאריות על רפתות היא דרך מצויינת להפטר מהוצאות חשמל מיותרות, וליהנות ממכירה של עודפי הייצור לחברת החשמל במסגרת חוזה ארוך טווח.

כל מה שיישאר לכם הוא רק להירגע וליהנות. נשמע טוב? הנה כמה פרטים שכדאי לכם לדעת לפני שנכנסים לתהליך.

התקנת מערכות סולאריות על רפתות – למי זה מתאים?

מערכת סולארית על רפת מתאימה לכל מי שיש ברשותו משק או רפת גדולה, באזור שיש בו שמש, ושטח הגג אינו מנוצל לשום דבר. בעלי משקים ונחלות נוטים לשכוח שכל פיסת שטח יכולה להניב הכנסה פסיבית, וכך מפספסים אפשרויות והזדמנויות.

תוכלו להיעזר במחשבון סולארי כדי לערוך אומדן של פוטנציאל הרווח של השקעה במערכת סולארית.

כמה כסף מרוויחים ממערכת סולארית על רפת?

ככלל, התקנת מערכות סולאריות יכולה להיות רווחית מאוד, ומשתנה לפי גודל הגג, תנאי השטח וכמובן איכות הפאנלים. סדר הגודל הוא כמה אלפי עד עשרות אלפי שקלים בשנה.

אולי יעניין אתכם לדעת כי מבין כל מבני התעשייה השונים, רפתות נחשבות לאחד מהמבנים מהמכניסים ביותר לייצור אנרגיה סולארית. זאת מכיוון שצריכת החשמל בהן היא נמוכה מאוד באופן יחסי, וכך כמעט כל תפוקת החשמל יוצאת למכירה.

התקנת מערכות סולאריות על רפתות

מסלולי השקעה מגוונים עם סולארייז

אנחנו בסולארייז רוצים לתת לכל אחד את האפשרות להשקיע בהתקנת מערכות סולאריות על רפתות – עם או בלי הון עצמי. לכן, אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו שני מסלולים.

  1. הראשון הוא מסלול רכישה, בו אתם למעשה רוכשים את הפאנלים, נושאים בעלויות ההתקנה ונהנים מהרווח במלואו.
  2. האפשרות השניה היא מסלול שותפות. במסלול זה אנחנו דואגים לפאנלים ולהתקנה, ואתם רק צריכים לספק את השטח – כלומר, הגג של הרפת שלכם, שכרגע מהווה פוטנציאל רווח בלתי מנוצל. בצורה זו, אתם נהנים מאחוז גדול מהרווח, וכן מאספקת חשמל שוטפת לעסק שלכם, שגם היא, כמובן, תחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

האם מערכות סולאריות על רפתות צריכות תחזוקה ותיקונים?

עיקר ההשקעה בהתקנת מערכת הוא בשלב הראשוני, של הצבת הפאנלים על הגג. לאחר מכן, נדרשת תחזוקה מינימלית ביותר, רובה ככולה בניקיון הפאנל. תחזוקה זו נעשית אחת למספר שנים, והעלויות שלה נמוכות.

האם המדינה מעודדת התקנה של מערכות סולאריות?

בהחלט כן. התקנת מערכות סולאריות על רפתות היא אינטרס משותף של המדינה, האוכלוסייה והעסקים עצמם. זאת מכיוון שייצור חשמל סולארי הוא ידידותי לסביבה, אקולוגי ובר קיימא. תכונות אלו הופכות אותו לחיוני להתמודדות עם משבר האקלים, ואת המשק שלכם לירוק יותר.

במה מתבטאת התמיכה של המדינה?

התמיכה של המדינה מתבטאת בראש ובראשונה בחתימת ההסכם ארוך הטווח עם חברת החשמל. כשאתם מתקינים גג סולארי, יש לכם לא פחות מעשרים וחמש שנים שבהן חברת החשמל מתחייבת לרכוש את כל החשמל העודף שתייצרו (מעבר לחשמל בו תשתמשו לתפעול השוטף של הרפת, המשק או העסק שלכם).

בנוסף, קיימים סוגים שונים של מענקים, הטבות, וכו', הניתנים לבעלי עסקים שונים, לרבות רפתות, כדי לעודד התקנת מערכות סולאריות על רפתות.

למה כדאי לבחור בסולארייז להתקנת הגג הסולארי שלכם?

אנחנו בסולארייז נשמח לצרף אתכם לקהל לקוחותינו המרוצה. אנחנו עוסקים בייצור אנרגיה סולארית כבר שנים רבות, מתוך אמונה שאלה הם פני העתיד. החברה הוקמה בשנת 2020, בהתבסס על הרבה מאוד ניסיון ורקע רחב בתחום, שכל אחד מהשותפים מביא עימו.

אנחנו דוגלים במתן שירות אישי לכל אורך הדרך, מהשיחה הראשונה ועד לתפעול השוטף של המערכת. צרו איתנו קשר עוד היום.

התקנת מערכות סולאריות על רפתות
דילוג לתוכן