סולארייז מערכות סולאריות

התקנת מערכות סולאריות מסחריות

האם חשבתם פעם על ייצור כסף פאסיבי? אתם בעלי שטח גדול? יש לכם מבנים גדולים ורחבים? רוצים לעשות הכנסה פאסיבית ולתרום עבור דבר נוסף? תדעו שאם יש לכם עסק מסחרי, באמצעות התקנת מערכות סולאריות מסחריות אתם יכולים לשפר את הרווחים בעסקכם בקלות וללא מאמץ.

אז איך עושים זאת? הכירו את תחום מערכות סולאריות לעסק מסחרי. לאילו עסקים התקנת מערכות סולאריות מסחריות מתאימות? מהי מטרת ההתקנה? האם זה משפיע על צריכת החשמל הנוכחית? נסביר את כל אלו בהמשך.

באילו עסקים אפשר לבצע התקנת מערכות סולאריות מסחריות?

יש בבעלותכם שטח גדול שלדעתכם לא מנוצל היטב? חושבים שתוכלו להפיק ממנו הכנסה פאסיבית אשר תוכל להעניק לכם שקט כלכלי כלשהו? התקנת מערכות סולאריות מסחריות, זה תחום אשר יכול לענות לכם על הצרכים. חשוב להבין שלא מדובר רק על חנויות אלא על כל עסק שיש לו גג או מקום כלשהו שלא מנוצל.

למשל, מגדלי משרדים שיש גג פנוי, מפעלי תעשייה, עסקים חקלאיים וכו'. נציין שבדרך כלל התקנת מערכות סולאריות מתבצעת על גגות של מבנים של עסקים מסחריים כיוון שהם לא מנוצלים כלל.

התקנת מערכות סולאריות מסחריות

פרויקט לדוגמה שבצענו מרכז שביט קריית אתא

בעלי הגג יהנו מהכנסה מהשמש של 81,000 ש"ח ל25 שנים והחזר השקעה של פחות מ-6 שנים.

מה המטרה של התקנת המערכות?

מהי מטרתה של התקנת מערכות סולאריות מסחריות? התשובה היא, שאלו הם מתקנים אשר ייעודם לייצר חשמל סולארי מאנרגיית האור והחום של השמש.

התהליך עובד בעצם כך: בזכות החשיפה התמידית לשמש, מיוצר חשמל.

אז כפי שהבנו המטרה היא לייצר חשמל אך כל מה שמתבקש הוא למצוא מקום לייצור שלו. לכן, משתמשים בגגות של מקומות מסחריים שאין בהם שימוש ומתקינים מערכות סולאריות מסחריות בשביל לייעל את המקום ולייצר חשמל. יש רבים שחוששים שמערכת סולארית תפריע לתפקוד העסק, אך זוהי פיקציה בלבד. הן לא מפריעות כלל לפעולת העסק או המבנה במהלך שהותה שם.

מערכת זו יכולה להיות מאוד משתלמת לבעל העסק כיוון שהוא נותן את המקום ובכך הוא לא נדרש לשלם חשבון חשמל כל עוד היא שם או לחילופין, אם אין ברצונכם להשתמש בחשמל שמיוצר באמצעותה, תוכלו למכור א החשמל לחברת חשמל.

איך מערכות סולאריות מסחריות יכולות לייצר הכנסה פאסיבית?

התקנת מערכת סולאריות מסחריות עבודות על אותו הרעיון כמו מערכות סולאריות ביתיות. כלומר, מערכת סולארית ביתית נראית כפתרון המשתלם ביותר עבור דיירי הבית. זאת משום שזוהי השקעה לטווח ארוך שמניבה תפוקה ותועלת לאורך כל הזמן, כל עוד ישנה שמש בשמיים.

אמנם לצורך התקנת מערכת סולארית בין אם ביתית ובין אם מסחרית, יש לוודא כי יש בידכם סכום כסף מספיק להשקעה ראשונית. ברגע שבו המערכת הסולארית מתחילה לעבוד היא מחזירה את ההשקעה שלה בצורה די מהירה, בייצור חשמל או ברווח כספי.

אין הבדל כלל בטובות ההנאה שתקבלו מן מערכת סולארית, בין אם ביתית לבין אם מסחרית. שתיהן מניבות חשמל נקי חינם או לחילופין רווח כספי על ייצורו.

למידע נוסף על מערכות סולאריות לעסקים – לחצו כאן.

מערכת סולארית מסחרית על הגג

איך תוכלו לחשב את ייצור החשמל לאחר התקנת המערכת?

לאחר שהבנתם את יתרונותיה של התקנת מערכות סולאריות מסחריות בעסקכם, השאלה שנשאלת היא, איך תדעו כמה חשמל מיוצר? איך אפשר לעקוב אחר הצריכה ואיך מתבצע החישוב?

אז בדומה למערכת הסולארית הביתית, גם כאן ישנו מחשבון סולארי מסחרי והוא קיים באתרי אינטרנט שונים, אך יש לשים לב כי הדרישות בשביל חישוב היקף ייצור וצריכת החשמל הן שונות. עקב כך, ישנם שני מחשבונים שונים אשר מיועדים האחד לחישוב ייצור חשמל ביתי והשני עבור ייצור חשמל מסחרי, בשני המחשבונים הפרמטרים הם שונים.

דוגמה לפרמטר שונה בין ייצור ביתי לבין ייצור מסחרי: בבית פרטי, לצורך הפקת מספיק חשמל שישתלם להתקין על הגג, הגג צריך להיות בגודל של כ- 80 מ"ר לפחות. לעומת זאת, גדול הגג המסחרי צריך להיות לפחות כ- 200 מ"ר בשביל שתהיה תפוקה משמעותית.

מעוניינים להתקין מערכת סולארית מסחרית אצלכם בעסק? מעולה! אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים או להרים אלינו טלפון לשיחת ייעוץ ובדיקת התאמה.

    שאלות ותשובות על מערכת סולארית מסחרית

כמה ניתן להרוויח ממערכת סולארית מסחרית?

מערכת סולארית מסחרית יכולה להכניס החל מכמה אלפי שקלים בחודש ועד עשרות אלפי שקלים בחודש מייצור החשמל.

כמה זמן לוקח לתכנן מערכת סולארית מסחרית?

תהליך התכנון אורך בין שבוע לשבועיים ובסופו הלקוח מקבל את תכנית הצבת פאנלים ותחזית תפוקות מדויקת לפרויקט הסולארי שלו.

איך מרוויחים ממערכת סולארית?

קודם כל חוסכים בעלויות החשמל בכך שהמערכת הסולארית יכולה לספק את כל צרכי החשמל שלכם ואין לכם כל תלות בספק חיצוני. בנוסף, לאחר ההתקנה תוכלו לחתום על חוזה עם חברת החשמל ולמכור לה את החשמל העודף שלכם.

האם יש צורך לתחזק ולטפל במערכת באופן שוטף?

כמובן שכמו בכל דבר, חשוב ומומלץ לתחזק את המערכת אחת לתקופה. כמו כן, יש לדאוג לנקות את הפאנלים הסולאריים כדי להפיק את תפוקת החשמל המקסימלית שהמערכת יכולה לספק.

התקנת מערכות סולאריות מסחריות
דילוג לתוכן