סולארייז מערכות סולאריות

התקנת מערכת סולארית על חממות

אם אתם חקלאים או בעלי משק, ושוקלים התקנת מערכת סולארית על חממות, במאמר הבא תמצאו את כל המידע שאתם צריכים כדי להתחיל – החל מרקע כללי, דרך היתרונות של הדבר ועד לאופן תחזוקה ותמיכה ממשרד החקלאות הישראלי. אנחנו מקווים שתפיקו תועלת מהקריאה.

התקנת מערכת סולארית על חממות – קצת רקע

מערכות סולאריות כבר מזמן הפכו לסטנדרט, בדומה לדודי השמש אשר מזוהים עם מדינתנו הקטנה והחמה. הטכנולוגיה הזו היא עתיקה למדי, והתגלתה כבר לפני מאות שנים, אבל רק בשנות החמישים היא התחילה להתפתח ולהפוך לפרקטית. 

איך זה עובד?

כולנו מכירים את העיקרון הפשוט והיעיל. המערכת מורכבת ממספר פאנלים, אשר ממירים אור שמש לחשמל. הם מותקנים באזור אשר מקבל שפע של אור שמש, כגון גגות או שטחים מדבריים. הפאנלים מחוברים לממיר אשר הופך את חשמל ה-DC המיוצר על ידי הלוחות, לחשמל AC שיכול לשמש לכל צורך: ביתי, עסקי, תעשייתי או חקלאי.

מתי התחילו להשתמש בפאנלים סולאריים?

השימוש בפאנלים הסולאריים הראשונים נכנס לשוק בסביבות שנות ה-70. מאז, הפאנלים הולכים ומשתכללים. כיום ניתן למצוא פאנלים יעילים וזולים מאוד, אשר עלותם היא אינה גבוהה. הם מוצבים על גגות, בחוות סולאריות גדולות, בשימוש ביתי (כמו לדוגמה מטענים ניידים), בתור מערכות סולאריות מסחריות, וכמובן שגם במגזר החקלאי.

התקנת מערכת סולארית על חממות

יתרונות של התקנת מערכת סולארית על חממה

להתקנה של מערכת סולארית על חממות יש הרבה יתרונות. הנה השלושה המרכזיים ביניהם.

הכנסה פסיבית

לאחר התקנת מערכת סולארית על חממות, אתם יכולים לחתום על חוזה ל-25 שנים עם חברת החשמל אשר במסגרתו החברה קונה את כל ההכנסה העודפת שלכם. בצורה זו, אתם יוצרים הכנסה פסיבית בטוחה, אשר מביאה לניצול מקסימלי של המשאבים שלכם. בתום 25 השנים הראשונות, ניתן לחדש את החוזה. אם אתם מעוניינים לדעת מה הוא פוטנציאל הרווח בשטח הספציפי שלכם, תוכלו להשתמש במחשבון סולארי

הפחתת רמת הקרינה בתוך החממה

להתקנה של מערכות סולאריות על חממות יש יכולת להפחית את רמת הקרינה אשר בתוך החממה, ובכך להעלות את איכות הגידולים. בנוסף, החשמל אשר נאסף מהמערכת יכול בקלות להספיק לתפעול החממה. 

יצירת אנרגיה בת קיימא ותמיכה באיכות הסביבה

אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם שכדור הארץ עומד בפני משבר אקולוגי. האנושות כולה נוהרת אל עבר פתרונות אנרגיה חלופיים. התקנת מערכת סולארית על חממה היא דרך להתגייס אל המטרה החשובה הזו, ולהפוך את המשק שלכם לירוק יותר.

עמדת משרד החקלאות בנוגע לפאנלים על חממות

משרד החקלאות הצהיר בעבר על תמיכה בכל מערכת סולארית על חממות, בעיקר בזכות התרומה האדירה שיש לנושא זה על כמות ואיכות התפוקה ביחס להקצאת המשאבים. תמיכה זו מביאה יותר ויותר חקלאים לבחור לבצע מהלך זה במשק או בנחלה.

תחזוקה וטיפול במערכות סולאריות

התחזוקה של מערכות הפאנלים הסולאריים היא מינימלית מאוד. הפאנלים זקוקים לניקוי תקופתי, אשר ניתן לעשות בקלות, באופן עצמאי או באמצעות הזמנת השירות מהחברה. בתחזוקה נכונה, המערכות לרוב לא סובלות מתקלות, והן עמידות ואמינות לאורך שנים. 

למה כדאי לבחור במערכות של סולארייז?

אנחנו בסולארייז מציעים ללקוחותינו מגוון מסלולי רכישה של מערכות סולאריות, כך שניתן ליהנות מהכנסה פסיבית בהשקעה מינימלית או אפילו ללא השקעה כלל.

אנחנו מעניקים לכלל לקוחותינו שירות מקצועי, אמין, נעים ומהיר. אנשי הצוות ומקימי החברה הם בעלי ניסיון רב בתחום. לקביעת שיחת היכרות או ייעוץ, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל דרך.

התקנת מערכת סולארית על חממות
דילוג לתוכן