סולארייז מערכות סולאריות

איך מערכות סולאריות מייצרות רווח לעסק?

חושבים להתקין מערכת סולארית בעסק שלכם? אתם בכיוון הנכון. מערכת סולארית יכולה להניב לכם השקעה פסיבית של עד עשרות אלפי שקלים בחודש, בהשקעה מינימלית או אפילו ללא השקעה כלל. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על היתרונות שביצירת אנרגיה מתחדשת והתקדמות לעבר עולם ירוק יותר.

אז איך זה עובד, מהי ההשקעה הראשונית, ולאורך כמה שנים אנחנו הולכים להרוויח? קראו את הכתבה לכל הפרטים.

לחשוב מחוץ לקופסה: כשהעסק מתחיל לייצר הכנסה פסיבית

כיום, בעלי עסקים מתחילים להבין שאפיקי ההכנסה שלהם רחבים בהרבה מאשר מה שהיו בעבר. זה לא משנה איזה שירות העסק מציע – כל עוד הגג גדול מספיק (כ-200 מטר רבוע), הוא יכול להפוך לגג סולארי ולייצר הכנסה פסיבית נוספת שתגדיל את הרווח שלו בעשרות אחוזים. 

אילו עסקים יכולים להתקין מערכת סולארית על הגג?

  • מבני ציבור 
  • מחסנים
  • סככות והאנגרים
  • מבנים חקלאיים (בין אם הם בשימוש או לא)
מערכות סולאריות מייצרות רווח לעסק

מאיפה נכנס הכסף – לעבוד עם חברת החשמל

כבר ציינו שמערכת סולארית יכולה להוות הכנסה פסיבית, אבל מאיפה הכסף מגיע? הנה 2 הדרכים שבאמצעותן אתם יכולים להפוך את המינוס לפלוס.

1. חיסכון בחשמל

מערכות סולאריות מסחריות יכולות לספק את כל צרכי החשמל שלכם, ומעבר לכך. המשמעות של הדבר היא שהעסק הופך לישות עצמאית לחלוטין, שאין לה כל תלות בספק כוח חיצוני. או במילים אחרות – תגידו שלום ולא להתראות לחשבונות החשמל.

2. חתימת חוזה עם חברת חשמל

לאחר שתתקינו את הפאנלים הסולאריים, תוכלו לחתום על חוזה עם חברת החשמל ולמכור לה את החשמל העודף שלכם. תוקף החוזה הוא כ-25 שנים, אשר בסיומן ניתן לחתום על חוזה חדש אם יש עניין בכך. חתימת החוזה הופכת את ההשקעה לבטוחה מאוד, עם סיכון כמעט אפסי. רמת הסיכון הנמוכה היא מה שהופך את האנרגיה הסולארית לאחד מערוצי ההשקעה המשתלמים ביותר. 

מהן העלויות של התקנת מערכת סולארית?

העלויות של התקנת מערכות סולאריות הן נמוכות יחסית לרווח בטווח הרחוק. עם זאת, לנוחות לקוחותינו אנחנו מציעים שני מסלולים אשר יכולים לאפשר לכל בעל עסק ליהנות מהכנסה פסיבית – גם אם הוא לא מעוניין או לא יכול לבצע את ההשקעה הראשונית.

מסלול רכישהבמסלול זה, אתם רוכשים את המערכת הסולארית ונהנים מכלל ההכנסות שהיא מניבה.
מסלול שותפותמסלול השותפות מיועד למי שאינו רוצה לרכוש את המערכת. במסלול זה, אנחנו נושאים בעלויות ההתקנה, ואתם מעמידים את הגג של העסק שלכם לטובת הפרויקט ומקבלים חלק מהרווחים. 

בואו נדבר במספרים – כמה אני הולך להרוויח?

רמת ההכנסה תלויה במשתנים רבים: מזג האוויר, גודל הגג, צריכת החשמל של העסק, ועוד. בקווים כלליים ניתן לומר שמדובר במינימום של כמה אלפי שקלים, ומקסימום של כמה עשרות אלפים.

להפוך לעסק ירוק בעזרת התקנת מערכת סולארית

מלבד היתרונות הכלכליים של התקנת פאנלים סולאריים על הגג, ישנם גם יתרונות הומניים וחברתיים. משבר האקלים נמצא בשיא, ולמרות שהנושא אינו מדובר בתקשורת הישראלית, בכל רחבי העולם נעשים מאמצים עצומים לבלום את ההידרדרות. הצטרפות לגל הירוק היא הכרחית למען כדור הארץ.

להתקין מערכות סולאריות עם חברת solarise

אנחנו בסולרייז מתמחים בהתקנת פאנלים סולאריים על כל מבנה, עבור לקוחות מהמגזר הפרטי או העסקי. אנחנו גאים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, כולל אחריות על כל שלב בתהליך ההתקנה, וליווי ארוך טווח. אנחנו נמצאים בתחום האנרגיה הסולארית כבר שנים רבות, ומאחורינו עומדים עשרות פרויקטים מוצלחים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר בכל שאלה או התלבטות – נשמח לעמוד לשירותכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן