סולארייז מערכות סולאריות

כמה חשמל אפשר להפיק ממערכת סולארית?

הרבה אנשים שואלים אותנו, כמה חשמל בעצם אפשר להפיק ממערכת סולארית? האם המערכת תייצר יותר חשמל מאשר הכמות המספקת לצריכה הביתית שלנו? אנחנו כאן כדי להגיד לכם, שאם עושים את זה נכון – תפוקת החשמל יכולה להיות הרבה יותר גבוהה ממה שנדמה לכם.

במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם מהי תפוקת החשמל הממוצעת, ומה אתם יכולים לעשות כדי להגדיל אותה אפילו יותר.

מהי תפוקת החשמל הממוצעת ממערכת ביתית?

כשאתם שוקלים להתקין פאנלים סולאריים לבית, כדאי שתדעו פחות או יותר למה אתם נכנסים. קודם כל, חשוב לזכור שאתם חותמים על חוזה עם חברת החשמל לטווח הארוך – כך שהתקנת הפאנלים אינה מתאימה לדירות שכורות (אלא אם כן אתם יודעים שאתם הולכים להישאר בהן לעשרים שנה לפחות).

חישוב תפוקה 

אם אתם מוכנים לעשות את ההשקעה, או להעמיד את הגג שלכם לרשות הפרוייקט במסגרת מסלול שיתופי שבו אנחנו נושאים בעלויות הרכישה וההתקנה של הפאנלים, אתם הולכים להרוויח די חשמל לאספקת הצריכה הביתית ואפילו יותר מכך. אנחנו ממליצים מאוד לשקול זאת בחיוב, ולהתייעץ עם חברים או מכרים שהתקינו מערכת כזו בעבר.

חשיבותה של תחזוקת הפאנלים

יש לציין כי הפאנלים צריכים להיות מתוחזקים כהלכה. פאנל מכוסה אבק, לדוגמה, לא יקלוט מספיק שמש כדי ליצור הכנסה נאותה. תחזוקת הפאנלים היא קלה וזולה – כך שזו לא צריכה להוות בעיה עבורכם. כל מה שצריך לעשות זה טלפון אחד, ואיש התחזוקה יגיע בשעה אשר נוחה לכם. 

כמה חשמל אפשר להפיק ממערכת סולארית

תפוקת החשמל במערכות מסחריות

במגזר העסקי, התקנה של מערכות סולאריות מסחריות יכולה להניב אף היא תפוקה משתלמת ביותר.  הרווח יכול להגיע עד מאה אלף שקלים בשנה ואפילו למעלה מכך – הכל תלוי במספר הפאנלים, מזג האוויר והתחזוקה השוטפת. כדאי לזכור ששטחו של הגג הוא בכל מקרה שטח שאינו מנוצל, ולכן מומלץ להתקין את המערכת – אין מה להפסיד. 

האם התקנת מערכת מסחרית כרוכה בעלויות?

גם למגזר העסקי חברת סולארייז מציעה את מסלול השותפות, אשר במסגרתו אנחנו נושאים בכל עלויות ההתקנה ומתחלקים איתכם ברווחים. לכן, אין צורך בהכרח בהון התחלתי (רק אם אתם רוצים להגדיל את אחוזי הרווח שלכם).

עוד על מערכות סולאריות במגזר העסקי תוכלו למצוא במאמרים נוספים באתר שלנו.

למי מתאימה התקנת מערכת סולארית?

התקנת מערכת סולארית יכולה להיות מתאימה לכל מי שיש לו שטח מספק להנחת הפאנלים, וחי בסביבה שטופת שמש (כמו שיש כמעט בכל מקום בארץ שלנו). יצירת גג סולארי היא יעילה, אקולוגית, רווחית ויציבה – עבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד. 

החזון שלנו

החזון שלנו הוא שיהיו פאנלים סולאריים על כל גג בישראל – בדיוק כפי שכיום יש דודי שמש. אנרגיית השמש בארץ היא חזקה, ובעולם שבו המשבר האקולוגי הוא גדול מאי פעם, פאנלים סולאריים הם בדיוק מה שאתם צריכים.

למה כדאי לכם לבחור בחברת סולארייז?

חברת סולארייז הוקמה על ידי מהנדסים ואנשי מקצוע מובילים בתחום. אנחנו מציעים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר, כולל התקנה מקצועית ותחזוקה שוטפת.

אם אתם שוקלים להתקין מערכת סולארית בבית או בעסק שלכם אבל מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לתיאום שיחת היכרות, שבה ננתח את הצרכים שלכם ונתאים לכם את הפרויקט המתאים ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן