סולארייז מערכות סולאריות

החזר השקעה פאנלים סולאריים – מתי מתחילים להרוויח?

אנחנו שומעים עוד ועוד על התקנת מערכות סולאריות. זה מסתמן כאפיק השקעה בטוח, הודות לחוזים ארוכי טווח אשר נחתמים עם חברת החשמל וכמובן מזג האוויר הישראלי שטוף השמש. אבל כמה באמת החזר השקעה פאנלים סולאריים אנחנו יכולים להרוויח? התשובה תלויה, כמובן, בסוג הפרוייקט שתבחרו ובמספר הפאנלים אשר תציבו בשטח שלכם.

במאמר הבא, אנחנו הולכים לעשות לכם סדר ולהסביר כמה דברים חשובים לפני שיוצאים לדרך.

איך מחשבים החזר השקעה פאנלים סולאריים?

קודם כל, חשוב לציין כי אין אפשרות לחזות את החזר ההשקעה מהפאנלים הסולאריים באופן מדויק. זאת מכיוון שכמות ההחזר תלויה בין היתר במזג האוויר ובתחזוקת הפאנלים עצמם. עם זאת, ניתן לערוך חישוב כללי, באמדן גס, אשר מתבסס על נתונים של שנים קודמות.

מה צריך לקחת בחשבון כשמחשבים את ההחזר?

כאשר מחשבים החזר שנתי של השקעה בפאנלים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. בראש ובראשונה, ההחזר נקבע על ידי כמות הפאנלים המותקנים. לכן, מומלץ מאוד להתקין את כמות הפאנלים המקסימלית לפי השטח אשר עומד לרשותכם.

שנית, ההחזר תלוי בכמות השמש – ניתן לבדוק זאת לפי נתוני מזג אוויר של שנים קודמות באתרים המטאורולוגיים השונים. לבסוף, ההחזר תלוי בתחזוקת הפאנלים ונקיונם. פאנל נקי וקלוט יותר שמש מאשר פאנל מלוכלך. לכן, מומלץ לבצע ניקוי תקופתי של הפאנלים כל כמה חודשים.

החזר השקעה פאנלים סולאריים

כמה כסף נקבל על פאנלים סולאריים?

מערכות סולאריות לרוב מתחילות להחזיר את ההשקעה תוך פרק זמן של פחות או יותר שנתיים. לאחר מכן, תוכלו למכור את כל החשמל שמייצרת המערכת לחברת החשמל (לאחר ההפרשה עבור צריכה אישית). ההחזר יכול להיות גבוה מאוד, ולהגיע עד עשרות אלפי שקלים בשנה – בעיקר אם מדובר במערכות סולאריות גדולות. עובדות אלו הופכות את ההחזר השקעה מפאנלים סולאריים למשתלם במיוחד.

האם ההשקעה בפאנלים סולאריים חייבת להיות גבוהה?

התשובה היא שכלל וכלל לא. ישנם מסלולי השקעה שונים, אשר יאפשרו לכם לקבל החזר השקעה על הפאנלים הסולאריים – גם אם הסכום הראשוני הינו נמוך יחסית. כמובן שגובה ההחזר כגובה ההשקעה – תשקיעו יותר, תרוויחו יותר. הנה פירוט קצר על מסלולי ההשקעה אשר מוצעים לכם בחברת סולרייז. 

מסלול שיתופי 

במסגרת המסלול השיתופי, אתם למעשה לא חייבים להשקיע דבר – אלא רק להעמיד את הגג שלכם לרשות הפרויקט. החברה שלנו תישא בכל האחריות – מימון הפאנלים, התקנה, תחזוקה וכו'. לאחר מכן, אתם תקבלו אחוז מהרווחים. אנחנו מציעים ללקוחותינו את המסלול השיתופי מתוך אמונה אמיתית שהשקעה בגג סולארי היא השקעה כדאית.

מסלול השקעה עצמית

מסלול ההשקעה העצמית הוא למעשה מסלול בו אתם רוכשים את הפאנלים בעצמכם ונושאים בעלויות הנלוות. בצורה זו, אתם למעשה מקבלים מאה אחוז מהרווחים – ישר לכיס. זהו ערוץ ההשקעה הרווחי ביותר במסגרת התקנת מערכות סולאריות ביתיות.

החזר השקעה פאנלים סולאריים במערכות מסחריות

אם אתם מתעניינים בהתקנת מערכות סולאריות מסחריות, חשוב שתדעו שפוטנציאל הרווח בפרויקטים מסוג זה הוא גדול מאוד. אתם יכולים להתקין את המערכת הסולארית על גגות של מחסנים, מרכזי לוגיסטיקה, האנגרים, מבנים חקלאיים ועוד – כל עוד שטח הגג גדול ואתם הולכים להחזיק בו לעשרים השנים הקרובות.

פאנלים סולאריים – להשקיע עם חברת סולארייז

אנחנו בחברת סולארייז מציעים לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בכל הנוגע להתקנת מערכות סולאריות. אם אתם מעוניינים להעריך את החזר ההשקעה על פאנלים סולאריים, נשמח אם תיצרו איתנו קשר. 

לתיאום של שיחת ייעוץ והיכרות – אנחנו כאן לשירותכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן