סולארייז מערכות סולאריות

גגות סולאריים לבתים פרטיים – כל מה שצריך לדעת

המטרה האמיתית של התקנת גגות סולאריים לבתים פרטיים היא בעצם להפיק אנרגיה ובו בזמן להעלות את ההכנסה הפאסיבית שלכם.

אך תמיד שזה נוגע למשהו שדורש ממכם להצטרף לטרנד העכשווי, להתקדם עם הטכנולוגיה, תמיד קיים החשש של מה עושים, איך עושים ולמה עושים?

אנחנו פה כדי לענות לכם על החששות ולהראות לכם למה זה כדאי לבצע את התקנת המערכות הסולאריות על הגג הפרטי שלכם. ממליצים לכם בחום להמשיך לקרוא.


למה כדאי להתקין גגות סולאריים לבתים פרטיים?

יש המון סיבות למה כדאי לכם להתקין גגות סולאריים לבתים פרטיים אבל אנחנו נתמקד בכמה ספציפיים. הסיבה הראשונה היא שאתם תחסכו המון בהוצאות שלכם. חשמל הוא בדרך כלל ההוצאה הכי גבוהה בחשבונות הבית במיוחד בימי הקיץ. מערכות סולאריות המייצרות אנרגיה סולארית יפחיתו לכם את חשבון החשמל ובכך את הוצאות הבית. סיבה נוספת היא התרומה לסביבה. בעזרת התקנת המערכת אתם תתרמו אנרגיה שהיא ירוקה ולא מזהמת. תחשבו על זה, השקעה חד פעמית בשביל הכנסה קבועה ויציבה מהשמש. לא משתלם?


מה צריך לדעת לפני שמתקינים?

כמו כל דבר, גם כאשר מחליטים להתקין גגות סולאריים לבתים פרטיים עליכם לדעת מספר דברים חשובים שאולי ישפיעו על ההחלטה שלכם.

ראשית, אורך החיים של המערכת הסולארית היא בסביבות 25 שנה. את סכום ההשקעה שאתם שמים בהתקנת המערכת אתם תצליחו להחזיר בין שש לשמונה שנים. נוסף על כך, אם אתם גרים בבית משותף, כלל הדיירים יצטרכו להסכים להתקנת המערכת.

ודבר חשוב לא פחות הוא שבתחילת התהליך, אתם יכולים להגיש בקשה בקלות רבה דרך האתר של חברת החשמל.

גגות סולאריים לבתים פרטיים


האם משתלם להתקין גגות סולאריים לבתים פרטיים בבניין משותף?

עד הזמן האחרון, ההתקנה של גגות סולאריים לבתים פרטיים נעשתה כמובן רק בבתים פרטיים, אך לאחרונה התעשייה התפתחה ועכשיו אפשר להתקין את המערכת הסולארית גם במפעלים, גם בבניינים משותפים וגם על מתקנים כמו רפתות למשל.

בשנייה שהבניין המשותף יחליט לשים גג סולארי על הבניין, הוא יוכל למכור את החשמל לחברת החשמל.

התעריף נקבע מול חברת החשמל ואז נוצרת הכנסה קבועה ויציבה על בסיס הפקת חשמל מהשמש. את ההכנסה כל אחד מהדיירים אשר הסכים והשתתף בעלות המערכת יקבל.


מה הן הסיבות שבגינן מתקינים גגות סולאריים לבתים פרטיים?

כאשר מחליטים להתקין גגות סולאריים לבתים פרטיים זה בדרך כלל יהיה מהסיבות שנפרט ממש עכשיו. ראשית, החיסכון המשמעותי שיהיה לכם בעלויות החשמל החודשיות. המערכת הסולארית יכולה לכסות כמעט במאת האחוזים מצריכת החשמל הביתית של כל משפחה ממוצעת. דמיינו לכם עולם אוטופי ובו חברת החשמל משלמת לכם על החשמל שהעודף שאתם מייצרים. מדהים, לא כך? נוסף על אלה, תחשבו על התרומה האדירה שלכם לסביבה.

איך זה קורה?

כל שנה חברת החשמל מפיקה לכם את החשמל לבית שלכם על ידי שרפה של חומרים אשר מזהמים את הסביבה, כך שאם אתם מתקינים מערכת סולארית בביתכם אתם חוסכים את הכמויות שחברת החשמל מייצרת.


מה היתרונות?

ברגע שהתקנתם את גגות סולאריים לבתים פרטיים אתם נהנים מהפקת חשמל פרטית.

רוב הגגות של הבתים הפרטיים מורכבים מרעפים אשר מחולקים לשני כיוונים, או מערב ומזרח או צפון ודרום. הסיבה שזה קורה היא כדי שהגג יוכל לספוג את כל אור השמש שהוא רק יכול ולהפיק מזה את התשואה הכי גבוהה שאפשר.

יתרון נוסף לבתים הפרטיים הוא שהם בדרך כלל יהיו ממוקמים באזורים בהם אין בנייה גבוהה כל-כך כך לא תהיה הצללה שתפריע לשמש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן