סולארייז מערכות סולאריות

רישום מערכת סולארית בחברת חשמל

אחד מאפיקי ההשקעה שצמחו בשנים האחרונות הוא השקעה במערכת סולארית ביתית לייצור חשמל. למערכת זו ישנם יתרונות חשובים במגוון היבטים, כגון היבטים כספיים ואקולוגיים אך קיימים מספר חששות מובנים בנושא.
במדריך זה נרחיב על הכדאיות של התקנת מערכת סולארית ביתית ורישומה בחברת החשמל.

רישום מערכת סולארית בחברת חשמל: איך מתחילים?

התקנת מערכת סולארית ביתית היא הליך טכני ולצד זה גם משפטי ומנהלי. היא דורשת תכנון של המערכת הסולארית על הגג שלכם, הוצאת אישורים מרשויות שונות וכן רישום מערכת סולארית בחברת החשמל.
אין צורך להוציא היתר בנייה, אך יש ליידע את וועדת התכנון והבנייה המקומית על ההתקנה, להגיש אישורים שהתקבלו לפרויקט מגורמים מקצועיים.
לאחר השגת כל האישורים, תחליף חברת החשמל את המונה בנכס שלכם למונה דו כיווני, כלומר מונה שמונה גם את החשמל שאתם צורכים וכן את החשמל שאתם מייצרים. במידה ואתם מייצרים יותר חשמל מכפי שאתם צורכים, חשמל זה עובר לחברת החשמל ואתם מקבלים עליו כסף. כמו כן, חשמל שאתם מייצרים מקוזז מחשבון החשמל שלכם גם במידה וייצרתם פחות משצרכתם.

האם זה כדאי?

התשובה היא כן, כן וכן. להתקנת מערכת סולארית ביתית יש מספר יתרונות חשובים גם עבור הצרכן הפרטי וגם עבור החברה כולה.

רווח כספי מההתחלה:

הרווח שלכם מתחיל מהרגע הראשון שהמערכת מותקנת ומופעלת, והחיסכון הנקי צפוי להתחיל כבר אחרי 6 שנים כאשר חיי המערכת צפויים להימשך כ-25 שנה, כלומר צפויות לכם כ-19 שנות רווחים נקיים. התשואה השנתית הממוצעת היא בין 13 ל-19 אחוז, ואם תשוו לאפיקי השקעה אחרים תראו שזוהי תשואה גבוהה במיוחד.

לקריאה אודות פתרונות מימון להתקנת מערכות סולאריות – לחצו כאן

צמצום התלות במחירי חשמל משתנים:

בעיקר בעידן הנוכחי בו אנו מצויים במשבר אנרגיה ומחירי חשמל עולים, צמצום התלות בחשמל ובמחיריו המשתנים התלויים בשוק הגלובלי, שער הדולר ורגולציה ממשלתית חשוב במיוחד.


הליך פשוט:

הליך התקנת מערכת סולארית על הגג שלכם וכן הרישום אצל חברת חשמל הוא הליך פשוט ונמשך כ-4-6 חודשים שלא מצריכים מכם מאמץ מיוחד. הרגולציה בעניין מקלה ולא דורשת מכם להוציא היתר בנייה, פתיחת חברה וכן אין צורך לשלם על ארנונה. המדינה מעודדת אתכם להתקין לוחות סולאריים על הגג ובהחלט כדאי לנצל זאת.


פתרון סביבתי

בעידן הנוכחי הנזקים של אנרגיה מדלקים פוסיליים ידועים לכל, ואת שינויי האקלים אנחנו מרגישים על בשרנו בכל עונות השנה. יותר מכל, מקורות האנרגיה המסורתיים הם סופיים, וזאת לעומת אנרגיות מתחדשות שכשמן כן הן – מתחדשות ובלתי נגמרות. התקנת מערכת סולארית ביתית היא אחת התרומות המשמעותיות ביותר שתוכלו לתרום לסביבה ולכדור הארץ.

החששות מפני התקנת מערכת סולארית

קיימים מספר חששות שמונעים או מעכבים התקנת מערכות סולאריות על הגג. כך למשל, ישנו חשש מכך שהמערכת לא תעבוד כמו שצריך בחורף.
נזכיר כאן כי אמנם בחורף יש פחות שמש, אך ישראל היא מדינת שטופת שמש ואנו נהנים מכ-300 ימי שמש בשנה, ומה שמשפיע על יצירת האנרגיה אלו קרני השמש ולא הטמפרטורה.
כמו כן, ישנם החוששים מהתקנת המערכת מכיוון שהם לא צופים שיישארו לגור בבית במשך 25 שנה.
נזכיר כי מי שיכנס לבית שלכם יכנס לבית עם נכס מניב, מה שניתן לגלם במחיר.

רישום מערכת סולארית בחברת חשמל והתקנה עם Solarise

חברת Solarise מספקת את כל שירותי הרישוי, התכנון והביצוע של התקנת מערכות סולאריות ביתיות ו/או מסחרית במקום אחד, ותנהל עבורכם את כל שלבי טרום ההתקנה כפי שציינו במאמר כגון: רישום מערכת סולארית בחברת חשמל, מידע על דרישות התחלתיות ועוד.
החברה מנוהלת על ידי מהנדסי חשמל ותיקים עם ניסיון רב בתחום האנרגיה הסולארית ומקפידה על שקיפות מלאה מול הלקוח מהרגע הראשון וביצוע כל שלבי הפרויקט על ידה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן