סולארייז מערכות סולאריות

האם פאנלים סולאריים מעלים את ערך הבתים?

יש הרבה יתרונות להפיכת הגג שלכם לגג סולארי. החל מיצירת הכנסה פסיבית לטווח הארוך ועד לתמיכה באיכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ – הסיבות הן רבות. אבל יש דבר אחד שהמודעות אליו היא פחות גבוהה, וזה כמובן ההשפעה על ערך הבית. אז באיזו צורה האנרגיה הסולארית משפיעה על מחיר הבית שלכם והשווי העתידי שלו? הכנו לכם מאמר עם כמה פרטים שסביר להניח שלא חשבתם עליהם. 

אנרגיה סולארית כהשקעה לטווח ארוך

לבית יש הרבה משמעויות, הן במובן האישי והן במובן הכלכלי. משפחות אשר קונות בית מצפות שהוא יהווה נכס שהערך שלו עולה עם הזמן, כמו גם מקום נעים לגור בו ולגדל בו ילדים. ישנן הרבה דרכים לדאוג לשימור ואפילו עליית הערך של הבית בו אתם גרים, נוסף על העלייה הטבעית אשר מתרחשת בשוק בכל זמן. 

כיצד ניתן להעלות את הערך של הבית?

כל משפחה בוחרת את הנתיב הנכון לה: חלק משפצים את פנים הבית, חלק משקיעים בחצר ובסביבה החיצונית, ויש כאלה שאפילו מחלקים את הבית כולו למספר יחידות דיור. אבל הדבר שרוב האנשים לא חושבים עליו הוא התקנת מערכות סולאריות.

פאנלים סולאריים מעלים את ערך הבתים

כיצד פאנלים סולריים יכולים להעלות את הערך של הבית?

כאשר אתם מתקינים פאנלים סולריים על הגג, הדבר המדהים שקורה הוא שהבית למעשה הופך גם למקום ייצור של חשמל – אנרגיה ירוקה, וזאת מבלי להפריע כלל למהלך החיים התקין. אתם יכולים להתנהל בשלווה, ובינתיים הפאנלים יקלטו את קרני השמש ויהפכו אותן לאנרגיה, אותה תוכלו למכור לחברת החשמל במסגרת חוזה ארוך טווח – וכשאנחנו אומרים ארוך, אנחנו מתכוונים ל-25 שנה לפחות. בצורה זו, אתם יכולים לדעת בדיוק כמה כסף תקבלו עבור החשמל שלכם, וליהנות מעוד נדבך של ביטחון כלכלי שיצרף לחשבון הבנק שלכם.

אוקיי, הבנתי, זה משתלם. אבל מה בקשר לערך של הבית?

כאשר בית המגורים או בית העסק שלכם יהפוך ליצרן אנרגיה עצמאי, הערך שלו יעלה והוא יהפוך לרלוונטי הרבה יותר בעיניי משקיעים מכל מגזרי האוכלוסייה. לכן, אין ספק שהתקנת פאנלים סולריים לבית מעלה את הערך שלו בצורה משמעותית.

מערכות סולאריות כהשקעה לטווח ארוך  

היתרון הגדול של התקנת מערכות סולאריות הוא שמערכות אלו יכולות להניב רווח גם בשלב ההשכרה או המגורים וגם בשלב המכירה. זאת אומרת שמרגע שהתקנתם את המערכת היא מתחילה לעבוד בשבילכם ולייצר כסף – ללא כל שהיה. כל דקה של שמש היא הכנסה נוספת בשבילכם. עליית הערך של הבית מתרחשת לצד ההכנסה הפסיבית השוטפת – וזה כל היופי שבדבר.

מערכת סולרית על הגג – סטנדרט חדש בעולם הנדל"ן

לאור כל היתרונות האלו, השוק הישראלי מתחיל להתעורר. אנחנו צופים כי בקרוב לכל בית פרטי או משותף בעל גג גדול מספיק, יהיו מערכות סולריות שיהפכו אותו לא רק לנכס בעל ערך אלא גם לערוץ הכנסה קבוע. מסיבה זו, מי שלא רוצה להשאר מאחור ולמעשה ליצור ירידת ערך של הנכס לאורך עשרות השנים הקרובות – מומלץ שיתקין כבר מעכשיו מערכת סולארית. 

מערכות סולאריות ביתיות – תשואה גבוהה ובטוחה

דיברנו כאן על כל מה שחשוב לדעת כשמתכננים להתקין פאנלים סולריים ולהעלות את ערך הבית. חשוב לזכור שההתקנה צריכה להיעשות בצורה מקצועית, כמו גם התחזוקה השוטפת – ולכן מומלץ להיעזר בשירותים של חברה שתבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר. 

אנחנו ב- solarise נשמח לעמוד לשירותכם בכל התלבטות או התייעצות – אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן