סולארייז מערכות סולאריות

למי מתאימה מערכת סולארית

כיצד תדעו אם הבחירה במערכת סולארית הינה הבחירה הנכונה עבורכם? התשובה תלויה במגוון גורמים: גודל הגג העומד לרשותכם, המצאות במגזר הפרטי או העסקי, וגם העדפות אישיות.

אם אתם מכירים את התחום של מערכות סולאריות ולו במעט, אתם בטח כבר יודעים שכאשר ישנה התאמה – פוטנציאל הרווח הוא די גדול. במאמר הבא נפרט באילו מקרים מתאים להתקין מערכת סולארית ובאילו מקרים לא. 

התנאים הדרושים להתקנת מערכת סולארית

מערכת סולארית היא למעשה מערכת אשר מייצרת חשמל מאנרגיית השמש. המערכת בנויה מפאנלים סולאריים, מצברים, וחלקים נוספים. המערכת מתאפיינת בעמידות גבוהה וצורכי תחזוקה מינימליים מאוד, מה שהופך אותה למשתלמת ביותר.

שטח גג

את המערכת הסולארית ניתן להתקין על כל גג שיש בו מספיק מקום להנחת הפאנלים. במקרה של מערכות סולאריות מסחריות, לדוגמה, נוכל לראות גגות גדולים עם מערכות נרחבות, בעוד שמערכות סולאריות ביתיות לרוב יהיו בעלות שטח קטן יותר. בשני המקרים ההתקנה היא משתלמת.

מזג אוויר

בגלל שהמצרך שבו משתמשת המערכת הוא אור השמש, התנאי החשוב ביותר הוא כמובן התקנה במקום חשוף ולא מוצל. חשוב לזכור כי ניתן בהחלט להתקין מערכות סולאריות גם באזורים עם טמפרטורה נמוכה, כל עוד יש בהם אור. לדוגמה, באזור המדבר בדרום הארץ נוכל לראות שדות סולאריים רבים, למרות שהטמפרטורה יכולה לרדת מאוד בעונת החורף.

למי מתאימה מערכת סולארית

מתי לא מומלץ להתקין מערכת סולארית?

למרות שהתקנת מערכות סולאריות היא מומלצת ברוב המקרים, הבה ונבחן את שני המקרים בהם דווקא לא מומלץ להתקין מערכת זו.

איזורים מוצלים או כאלה שאין בהם שמש

התרחיש הזה הוא אמנם פחות נפוץ בארצנו השמשית, אבל בכל זאת חשוב להזכיר כי באזורים מעוננים או כאלה שיש בהם הרבה סופות וסערות, פאנלים סולאריים הם פחות מומלצים. אם רוצים ליצור חשמל בדרך בת קיימא באזור ים כאלה, מומלץ לבדוק את האפשרות של טורבינות רוח ופתרונות דומים. 

בישראל, אם רוצים להגדיל את ההכנסות – הבחירה במערכות סולאריות למבני תעשייה היא לרוב המהירה והבטוחה ביותר.

מבנים לטווח קצר

מערכות סולאריות הן דבר אשר מותקן לשימוש ארוך טווח. החוזה אשר נחתם עם חברת החשמל אורך כעשרים וחמש שנים. לכן, מומלץ שלא להתקין אותן על מבנים לטווח קצר, בניינים בשכירות וכו'. בגלל האופי הסולידי וארוך הטווח של ההשקעה בגגות סולאריים, אנחנו רואים בשנים אלה יותר ויותר התקנת מערכות סולאריות על רפתות, מבני תעשיה, מחסנים לוגיסטיים וכו'. 

האם ניתן להתקין מערכת סולארית ללא השקעה התחלתית?

בהחלט כן. חברת סולארייז מציעה מסלול שותפות, אשר במסגרתו אתם לא צריכים לשאת בעלויות ההתקנה והרכישה. במסגרת המסלול, אתם יכולים ליהנות מחלק מכובד מהרווחים, וכל מה שאתם צריכים להשקיע הוא את שטח הגג שלכם (בו אתם בכל מקרה לא משתמשים, ככל הנראה).

אנחנו בסולארייז כבר נדאג לכל השאר, ואתם תקבלו את ההכנסה החודשית מהחשמל שמייצרת המערכת.

כמובן שאם רוצים להעלות את הרווחים למקסימום, ניתן גם לקנות ולהתקין את המערכת על חשבונכם – הכל לפי הרצון והיכולת.

התקנת מערכת סולארית עם סולארייז

אנחנו בחברת סולארייז שמחים להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ואישי, ולהציע ליווי לאורך כל חלקי התהליך – החל מהשלב הראשוני של תכנון לוגיסטי ופיננסי ועד לשלב המעשי של ההתקנה. אנחנו מאמינים בייצור חשמל אקולוגי ובר קיימא, אשר מיטיב עם כדור הארץ ומספק הכנסה פסיבית לאורך שנים.

אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים בשיחת ייעוץ, אל תהססו ליצור איתנו קשר עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן