סולארייז מערכות סולאריות

השכרת גג סולארי

איך עושים את זה ולמה זה משתלם?

יותר ויותר אנשים מדברים על השכרת גג סולארי כפתרון להכנסה פסיבית דרך אנרגיה מתחדשת. בחירה זו יכולה להיות משתלמת מאוד עבור מי שעומד לרשותו שטח גדול, אך הוא אינו מעוניין לעשות את ההשקעה הראשונית שבהתקנת הפאנלים. אז מה חשוב לזכור לפני שמשכירים? קראו את הכתבה עם כל הפרטים.

מי יכול ליהנות מהשכרת שטח הגג?

כל מי שיש לו גג גדול מספיק, יכול להשכיר אותו ליזם שיציב עליו פאנלים סולריים – או לעשות זאת בעצמו. הנה מספר דוגמאות למגזרים בהם השכרת גג סולארי היא נפוצה:

השכרת גג סולארי במגזר החקלאי

גגות גדולים, סככות, לולים, ועוד, יכולים לשמש כמשטח נהדר לצורך ייצור אנרגיה סולארית. בהשכרת גג סולארי במגזר החקלאי, לרוב היזם יהיה זה שיפנה לבעל הנכס.

המגזר הפרטי 

גם בבתים פרטיים גדולים ניתן למצוא לעתים גגות עליהם ניתן לבצע התקנה של פאנלים סולריים, ובמקרה כזה – השכרת הגג יכולה להוות הכנסה פסיבית טובה וקלה, במינימום השקעה של זמן וללא עלות כלל.

מפעלים ואיזורי תעשייה

מפעלים ואיזורי תעשיה מתאפיינים בגגות גדולים במיוחד, מה שהופך אותם למתאימים בדיוק להצבת מערכות סולאריות. במקרה של השכרה ליזמים, יש לשים לב לייעוד של הקרקע וכן לדאוג להנפקת האישורים הרלוונטים ותווי הבטיחות. בכל מקרה, מומלץ לעבוד עם בעל מקצוע אשר מתמחה בחשמל סולארי על כל ההיבטים שלו, וילווה אתכם לאורך התהליך.

השכרת גג סולארי

השכרת גג סולארי – השקעה ירוקה ללא ייסורי מצפון

כיום, המודעות לאיכות הסביבה הולכת ועולה בכל התחומים. החל ממוצרי חשמל, דרך אופנה ועד למזון – אנחנו משתדלים לשים לב להרגלי הצריכה שלנו ולצמצם נזקים עד כמה שאפשר. גם בתחום ההשקעות והקרנות, רבים מאיתנו משתדלים לשים את חסכונותינו במקומות בהם לא יהיה נזק סביבתי גדול: כמה שפחות דלקים פוזיליים, וכמה שיותר אנרגיה ירוקה ומתחדשת.

גג סולארי מהווה את הפתרון המושלם להשקעה שהיא גם רווחית וגם ירוקה, כזו שתיתן לנו את ההנאה שבהכנסה פסיבית קבועה אשר שומרת על היציבות שלה לאורך עשרות שנים – מבלי שנצטרך להתחבט בייסורי מצפון הקשורים לפגיעה אנושה באיכות הסביבה ובכדור הארץ ההולך ומתחמם מדי שנה.

השקעה ראשונית – כן או לא?

מי שרוצה להשכיר גג סולארי, כנראה נתקל בשאלה של האם השכרה היא אכן הדבר הטוב ביותר לעשות או שעדיף בכלל להתקין את הפאנלים בצורה עצמאית. התשובה טמונה במידת ההשקעה הראשונית שתרצו לעשות. מי שעומד לרשותו הון עצמי מספק, יכול להתקין את המערכת הסולארית בעצמו וליהנות מכל הרווחים, ללא חלוקה. אך מי שמעוניין בהכנסה פסיבית ללא השקעה ראשונית הוא קהל היעד של יזמי החשמל הסולארי.

איך אדע מהו הרווח הצפוי מהשכרת הגג שלי?

חיזוי הרווח הצפוי מהשכרת הגג הוא חשוב מאוד לפני שנכנסים להליך התקנה או השכרת גג סולארי. לצורך זה, תוכלו להשתמש במחשבון סולארי. הקפידו להכניס את הנתונים למחשבון בצורה אמינה ומדוייקת, כדי לקבל את ההערכה הטובה ביותר.

גג עם פאנלים סולאריים – הנקודות שאסור לפספס

בכתבה זו, דיברנו על כל מה שחשוב לדעת כשמתחילים לשקול השכרת גג סולארי. בין אם אתם במגזר החלאי, הפרטי או העסקי, תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. דיברנו עם היתרונות של חשמל סולרי באופן כללי ואנרגיה ירוקה, וכמובן על חישוב הרווח הצפוי לנו לאורך השנים. אם תתחשבו בכל הפרמטרים שלהלן, מובטחת לכם הכנסה פסיבית ירוקה מאנרגיה מתחדשת שלא פוגעת בכדור הארץ. אז בין אם החלטתם להשכיר את הגג או לעשות את התהליך בעצמכם – אנחנו כאן עבורכם בכל שאלה או התייעצות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן