סולארייז מערכות סולאריות

האם משתלם להתקין גג סולארי בבית?

יותר ויותר בעלי בתים ומשקים בישראל בוחרים להפוך את הגגות שלהם סלולריים, לחסוך את עלויות החשמל ולמכור את העודפים לחברת החשמל. התקנה של פאנלים סולאריים לגג היא ללא ספק הבחירה האקולוגית והחסכונית ביותר שניתן לעשות. אך האם היא גם משתלמת? האם ההכנסה שגג סולארי יכול להפיק, מצדיקה את העלויות שלו?

בעמוד זה, נפרוש בפניכם את כל הסיבות שבגללן חשמל סולארי מהווה הכנסה פסיבית משתלמת במיוחד – וגם ברת קיימא. לקרוא ולשמור!

האם ניתן לייצר חשמל סולארי בבית?

התשובה היא שכמובן! ייצור חשמל סולארי הינו אפשרי בהחלט במידה ואתם מתגוררים בבית עם גג שאפשר להתקין עליו פאנלים. ככל שגודל הגג נרחב יותר – כך אפשר להתקין יותר פאנלים, ומעלים את ההכנסה. כמובן שהדבר תלוי במשתנים ובגורמים נוספים, כמו השיפוע של הגג, הכיוון שאליו הוא פונה, ועוד. 

עם זאת, ניתן להגיד בבטחה כי כל גג בעל שטח נרחב יכול להוות מקום מצויין להנחת פאנלים סולאריים לבית. בנוסף, בעלי משקים רבים בוחרים להפוך את השטח החקלאי שלהם לשדה סולארי ובצורה זו למקסם את פוטנציאל הרווח שלו. פנו אלינו לפרטים נוספים.

האם משתלם להתקין גג סולארי בבית

כמה כסף מרוויחים מייצור חשמל סולארי?

כדי לערוך אומדן של כמה כסף תוכלו להרוויח מהנחת פאנלים סולאריים על הגג של הבית שלכם, ניתן להשתמש במחשבון סולארי. חשוב לזכור שכמות החשמל משתנה בהתאם למזג האוויר, להצללה וכו', ולכן המחשבון משמש רק כאמדן כללי ואין להסתמך עליו. למרות זאת, הוא יכול לשמש כלי חשוב.

מי משלם לנו על החשמל שאנחנו מייצרים?

יש לציין כי חברת החשמל מתחייבת לקנות מכם את כל עודפי החשמל שתייצרו. כלומר, כל מה שלא תשתמשו בו לצריכה הביתית שלכם. התחייבות זו עומדת בעינה למשך עשרים וחמש שנים – מה שהופך את החשמל הסולארי להשקעה הפסיבית היחידה אשר אין בה סיכון גבוה כלל.

מהן העלויות הצפויות למי שמתקין משטח סולארי?

עלויות התקנה 

עלויות ההתקנה משתנות בהתאם לגודל ולמיקום הגג. העלויות הן לא גבוהות בהשוואה לפוטנציאל הרווח בטווח הארוך. הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר. אנחנו מאמינים בעבודה במחירים הוגנים ומשתלמים, ולאורך השנים צברנו קהל לקוחות יציב ואמין. 

עלויות אחזקה

עלויות האחזקה של פאנלים סולאריים הן נמוכות למדי, וכוללות בעיקר ניקוי פעם בכמה חודשים. חלק מן התחזוקה ניתן לעשות גם באופן עצמאי, במידה ותרצו בכך.

האם חשמל סולארי הוא הכנסה פסיבית?

לחלוטין כן. התקנת מערכות סולאריות ביתיות היא דרך ידועה ליצור הכנסה פסיבית. ההשקעה הראשונית היא יחסית מינימלית, ולאחר מכן נחתם חוזה עם חברת החשמל.

הדבר שהופך את ייצור החשמל הסולארי להשקעה בטוחה כל כך הוא העובדה שחברת החשמל מבטיחה לכם כעשרים וחמש שנים (!) של הכנסה מובטחת, במהלכן היא מתחייבת לרכוש את כל החשמל שאתם מייצרים מעבר לצריכה הביתית שלכם – עליה אתם כמובן לא תצטרכו לשלם.

ולסיכום, האם באמת שווה להתקין פאנלים סולאריים על גג הבית?

בשורה התחתונה – כן. התקנת פאנלים סולאריים על הגג היא בין ההשקעות היחידות שמביאות תשואה מובטחת, שאינה מוטלת בספק ואינה תלויה בתנודות השוק. לכן, זוהי השקעה בטוחה ומומלצת. והדבר האחרון והחשוב ביותר: חשמל סולארי הוא אקולוגי ושומר על כדור הארץ. זה אומר שבאמצעות שימוש בחשמל סולארי, אנחנו כחברה נוכל לצרוך פחות משאבים מתכלים, ולהשאיר עולם טוב יותר לילדים שלנו – ולילדים שלהם.

פנו אלינו למידע נוסף ולבדיקת האפשרות של הפיכת הגג שלכם לסולארי עוד השנה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן