סולארייז מערכות סולאריות

אנרגיה סולארית לבית

חושבים על התקנת מערכת אנרגיה סולארית לבית, או סתם סקרנים איך זה עובד? הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה אנחנו הולכים להסביר לכם בדיוק איך הדברים עובדים: מהי אנרגיה סולארית, כמה חשמל ניתן לייצר מגג ממוצע, מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון, וכמובן – איך מרוויחים מזה כסף (רמז – יש לזה קשר לחברת החשמל).

וכמובן שאם יש לכם שאלות נוספות שהתשובה עליהן לא מופיעה כאן, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר. 

מה היא אנרגיה סולארית לבית?

אנרגיה סולארית לבית היא פשוט אנרגיה אשר מופקת מהשמש באמצעות קליטת הקרינה שלה. את האנרגיה הסולארית ניתן לתעל בדרכים רבות בעזרת טכנולוגיה מודרנית – מחימום מים וחללים, ועד לייצור חשמל. 

היתרון הגדול של אנרגיה סולארית הוא שהיא יכולה להיות מופקת בקלות רבה במדינות חמות ושטופות שמש, כמו ישראל. כל משטח ריק – לרבות גגות הבתים – יכול להוות שטח ייצור חשמל פוטנציאלי ומניב. 

אנרגיה סולארית לבית

אילו פרמטרים משפיעים על כמות האנרגיה שניתן לייצר?

כשאנחנו שוקלים להתקין מערכות סולאריות, אנחנו מחשבים מראש את כמות החשמל המשוערת, וכתוצאה מכך – את הרווח שאנחנו צפויים לקבל. לצורך זה, ניתן להשתמש במחשבון סולארי המקוון שלנו. יש מספר פרמטרים אשר משפיעים על נושא זה, כמו לדוגמה מיקום בארץ. הנה שתי דוגמאות נוספות:

גודל הגג

גודל הגג העומד לרשותכם מן הסתם ישפיע על מספר הפאנלים שתוכלו להתקין עליו, ובעקיפין גם על כמות האנרגיה הסולארית לבית. כמו כן, גם זוית הגג היא בעלת חשיבות.

כיוונים והצללות

גגות הפונים לכיוון השמש, ושאין עליהם הצללה לאורך היום, יוכלו להפיק יותר אנרגיה סולארית לבית.

למה לבחור דווקא באנרגיה סולארית?

בישראל של שנות האלפיים, אנרגיה סולארית לבית עוד לא הפכה לסטנדרט – וחבל שכך. הנה הסיבות שבגללן אנחנו מאמינים שגגות סולאריים צריכים להיות פשוט בכל מקום.

אנרגיה סולארית לבית – לעשות טוב לכדור הארץ

למעשההיא אנרגיה בת קיימא – כלומר, היא אינה מתכלה ואינה נגמרת כמו סוגי אנרגיה אחרים. היא אינה כרוכה בהרס או הכחדה של משאבים טבעיים. זוהי אנרגיה מתחדשת ירוקה במאה אחוז, שתשמור על כדור הארץ גם עבור הבאים אחרינו. 

לייצר עד אלפי שקלים בשנה כהכנסה פסיבית

מהן ההוצאות אשר כרוכות באנרגיה סולארית לבית? התקנה, תחזוקה, ו… זה הכל בעצם.

אנרגיה סולארית תכניס לכם מידי שנה אלפי שקלים לחשבון הבנק, ותהפוך את הבית שלכם לערוץ הכנסה בלתי מוגבל. בצורה זו, גג סולארי הוא לא רק הדבר הנכון לעשות מבחינה מוסרית – אלא גם הדבר שיספק לכם ביטחון כלכלי ארוך טווח. כך תוכלו ללכת לישון בראש שקט, מידי לילה. 

איך מתקינים מתקני אנרגיה סולארית?

פשוט מאוד! התקנת מערכות סולאריות היא לא פרוצדורה ארוכה, במידה ונעזרים באנשי מקצוע בעלי ניסיון ובציוד הטכנולוגי המתקדם הקיים בשוק. בנוסף, הפאנלים זקוקים לניקיון ותחזוקה, גם אלו די פשוטים לעשייה. 

אוקיי, שיכנעתם אותי… מה עושים עכשיו?

זה פשוט מאוד. ראשית, יש ליצור איתנו קשר – אנחנו נשמח ללוות אתכם בכל שלב ושלב בתהליך, במקצועיות ועם שנים רבות של ניסיון. 

יש לציין כי התקנת פאנלים סולאריים לבית כרוכה באישורי בנייה ובאישור מיוחד מחברת החשמל. לרוב, אין בעיה להשיג אישור זה. בנוסף, חברת החשמל מתחייבת בפניכם שהיא תקנה את החשמל העודף שלכם במשך לא פחות מעשרים וחמש שנים. נחמד, לא?

לאחר מכן, כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע תאריך – ולצאת לדרך חדשה!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן