סולארייז מערכות סולאריות

סוגי אחריות במערכות סולאריות

מתלבטים אם להקים מערכת סולארית על גג הבית או העסק? התקנת מערכות סולאריות על גגות הבית או העסק היא השקעה חכמה ונבונה וכמו כל השקעה, חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ובעיקר – לאחריות. שאלה חשובה שצריך לשאול בתהליך היא מה האחריות שניתנת לנו על המערכת.

האחריות מתחלקת לשני סוגי אחריות עיקריים – אחריות התקנה ואחריות יצרן.

1. אחריות התקנה

אחריות זו, ניתנת על ידי החברה המתקינה של המערכת הסולארית. לרוב האחריות ניתנת לבין 2-5 שנים על כל הפרויקט.

  • אבחון ותיקון תקלות במפסקים ורכיבי חשמל בלוחות וכל רכיבי המערכת
  • אבחון ותיקון תקלות בעיגון הפאנלים והקונסטרוקציה
  • אבחון ותיקון תקלות בייצור
  • אחריות לפעולה תקינה ובטיחותית של ייצור החשמל במערכת הסולארית

תקלות נפוצות במערכת סולארית שמכוסות על ידי אחריות ההתקנה

  • בלאי של כבלים על הגג
  • נתיך או אמצעי הגנה אחר שנשרף
  • הצטברות לכלוך או אבנית על הפאנלים כתוצאה מתחזוקה לקויה

בעצם אחריות זאת מכסה כל תקלה המתעוררת במהלך הקמת הפרויקט הסולארי.

2. אחריות יצרן

יצרן הרכיבים המשמעותיים במערכת- כמו למשל הפאנלים והממיר, נותן אחריות עליהם. כך למשל יצרן הפאנלים נותן אחריות של 25 שנה על התפוקה ו-12 שנים על המוצר (דוגמאות: בלאי בכבל, מסגרת מתפרקת- כל אלו מכוסים על ידי אחריות היצרן), מולו יצרן הממיר נותן אחריות של בין 10-12 שנים על המוצר עצמו (למשל אם אחרי 7 שנים מתעוררת תקלה בממיר, הממיר עצמו לא יעלה כסף). התשלום במקרים כאלו, יהיה עבור העבודה בלבד ולא על עבור החלקים המכוסים באחריות.

3. אחריות תפוקה

איך אתה יודע שהפרויקט הסולארי שלך יענה על הציפיות הכלכליות ואיך אתה יודע שהחברה המבצעת תיתן את המענה המקצועי? חברת סולארייז מציעה תכנית חדשה לפרויקט סולארי, בתכנית סולארייז מציעה אחריות על תפוקת המערכת וכמו כן שירותי ניטור ותחזוקה מקיפים כדי להבטיח שהמערכת הסולארית שלך תענה על הציפיות ותייצר מקסימום חשמל עם מינימום התעסקות וכאבי ראש.

מדובר באחריות מיוחדת לביצועי המערכת מבחינת תפוקת החשמל המיוצר לפי המודל הממוחשב שמוצג בעת קבלת הצעת המחיר. כן, שמעתם נכון, דבר חדשני ביותר, שמאפשר לכם הלקוחות רמת וודאות גבוהה יותר, הרבה פחות דאגות והדבר ניתן בצורה השקופה ביותר על ידינו, חברת סולארייז.

אחריות התפוקה קיימת כיום למערכות סולאריות לעסקים (ולא למערכות ביתיות).

סוגי אחריות במערכות סולאריות
סוגי אחריות במערכות סולאריות

אחריות במערכות סולאריות – אז מה חשוב לבדוק?

אם אתה מעוניין להקים מערכת סולארית, עליך לבדוק היטב ולא להתבייש לשאול את המתקין שמולו בחרת לעבוד- איזה אחריות מגיעה לך ממנו על ההתקנה, ואיזו אחריות נותן היצרן איתו הוא עובד. זכרו, יצרן שיש לו מוצר טוב- לא יחשוש ויתן אחריות ארוכה יותר, שכן הוא מאמין ובטוח במוצר שלו שאינו יוצר תקלות לאורך זמן.

מקווים שעשינו לכם קצת סדר בנושא, מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים אצלנו באתר ולהתקשר לקבלת הסברים מעמיקים והצעת מחיר לגג שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף בנלינקאדין
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף בבמייל
[addtoany]
דילוג לתוכן